2010-01-26
18:49:21

marielle fyllde 24 år i helgen

var ju på nummer 2 av marielle's födelsedagsfester i helgen. visade sig bli en riktig höjdarkväll i karlstad! började med att krångla med bussar från norrstrand till centrum och sedan från centrum till herrhagen där fröken bor. trodde jag skulle bli megasen men hade la tur hehe.

en massa musik, rödvin, tilltugg och snack i ett par timmar framåt. en massa trevligt folk blev det, och när marielle's överaskning kom (ett par kompisar från förr) steg ljudnivån till taket haha. tur det fanns ett kök som man kunde stå i. jag ägnade mest kvällen åt att filosofera med linnea haha. inte mycket vettigt som blev sagt där inte men vad gör det? nada, hihi.

jag, karin & linnea beställde oss en taxi samtidigt som resten av kalasgänget tog två andra taxis. stapplade först bort till blue moon men vände i dörren för där vart det inte mycket folk alltså. så vi tog våra söta rumpor bort till tempel istället. denna gången var det apmycket folk där inne, kön ringlade lång på gatan utanför. tog väl oss typ 10 minuter att komma in, väl inne krånglar jag med garderoben då jag inte hittade mina pengar. som tur är träffade jag camilla & elin i kön så det fixade det åt mig haha. tack som fan!

resten av kvällen dansades det i stort sett hela tiden. hur kul som helst! hamnade dock på det stora dansgolvet och där spelas det typ bara house tror jag och det är inte riktigt my thang, men vad gjorde det? nada, hihi. på dansgolvet träffade man även lite folk som man inte sett på år och dagar. det var kul! en svängom i musiken blev det, alltid kul!

bestämde mig för att gå hemmåt typ halv två, vet ej varför haha. men träffade mr J . Segerlind i trappen så satt och pratade skit med honom i 45 minuter istället. vårat samtal kan sammanfattas såhär: ICA.. och ICA.. och så ICA igen. haha..

efter många om och men tog jag mig till slut hemåt.

en sjukt rolig kväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: