2010-01-12
18:09:21

mera tisdag

jaa idag har det inte blivit mycket gjort kan jag säga. sov jättelänge inpå lunchen, vet inte varför jag är så förbaskat trött helt plötsligt. det enda jag kan tänka mig är att det är vistelsen i åmål som nu ger sitt resultat. förra gången jag var en längre tid i den staden slutade det ju med att jag blev sjuker så. ja, jag vet inte jag.

har ägnat i princip hela dagen åt att söka lite jobb och sånt där. känns bra!

nu ska L snart iväg och träna en sväng, själv skjuter jag upp premiären en dag till. är man inte redo så är man inte helt enkelt. medans han är iväg ska jag pilla lite här hemma.

nu har jag precis sköljt bort en ansiktsmask, så nu är man mjuuuuuk!
Postat av: M

Okej, just ja :( Imorron tänkte ja gå på bodyjam kl halv sex, häng på om du vill? :) Nej ska dit med pappa, det är möte med colorama så vi ska iväg. och så finns de en till coloramabutik i hagfors så två av dom som jobbar där ska med, och min kompis sara ska med, för hennes pappa är en av dom som ska iväg :) Ska bli rikigt skönt :)

2010-01-12 | 20:52:43
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: Angelina

hehe okej gött :D var du ute å festade i karlstad elr?:)



Här är det fint :)



Kram

2010-01-12 | 21:07:12
URL: http://angelinav.blogg.se/
Postat av: Fia

ÅÅÅH. Jag blev så besviken.. När SF funkade igen så var alla biljetterna borta.. bara enstaka plaster kvar. Så det får bli på söndag :) Joel Kinnaman är ju snyggast någonsin :D :D

2010-01-12 | 22:26:24
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: