2010-01-10
22:39:29

ny vecka, nya tag

då ska man sakta men säkert börja vänja sig vid vardagen igen då. kan inte beskriva med ord hur skönt jag tycker det är att vara hemma igen, och borta från åmål. det är en fin stad och så, men usch nej jag mår inte bra när jag är där.

imorgon börjar skolan igen, 08.00 sharp ska jag befinna mig på universitetet för först litte tjöt med studiegruppen och efter det blir det föreläsning/redovisning av våran poster. slutar tolv och efter det blir det upp till frödings igen för att städa mera + invänta vaktmästaren som kommer och gör mitt låsbyte. sen efter det kommer det en dam och köper min vita soffa, gött! sen ska jag väl plocka lite till efter det.

kanskekanske hinner med lite träning imorgon också men det är tveksamt.

resten av veckan kommer jag träna, plugga & va i skolan. det blir inte mö spännande som händer hehe.
Postat av: M

Afrooo?! :D

2010-01-11 | 21:49:09
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: