2010-01-03
18:41:15

OBH nordica artist waver


i våras lånade jag linas wave maker, tycker den är helt suverän och ger jättefina vågor som håller länge! perfekt om man vill kamouflera sitt slitna hår som jag haha. har i en träns löshår i underhåret också så blir det ännu mera volym, blir jättefint.

nu har jag beställt mig en egen eftersom lina ville ha tillbaka sin haha. så nu är den påväg hem till mig, weeii!
Postat av: Anonym

haha det var över 3-4 år sedan så jag kan inte minnas exakt vilka månader ja fick för mkt pengar i. Men summan var iaf utbetalt 10tusen för mycket, efter jag kommit över fribeloppet. Och det är olika summor olika utbildningar/perioder..alla har inte lika.

Lycka te!

2010-01-03 | 20:37:05
URL: http://monkans.se
Postat av: Fia

Sidärja :) kulkul! jaaaaaaaa, den där locktången är ju bland det bästa som finns ;D

2010-01-03 | 21:02:36
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: