2010-01-02
21:06:01

operation: uppdatera vår lägenhet

har ju tidigare skrivit lite om det pågående inredningsprojektet som sker i min & L's lägenhet på norrstrand. efter lite omgörande i köket har projektet dock legat på is i väntan på tapetsering & målning i tv-rummet.

detta har nu blivit klart! L's underbart snälla föräldrar har målat om och tapetserat medans jag vart i åmål och L vart i sälen. så nu ska det bli spännande att se hur det ser ut, L blir först med att inspektera då han är tillbaka i karlstad på söndag. spännande spännande som sagt! planen har i alla fall varit tre väggar i ljusgrå färg och en vägg med fondtapet på. en mörkgrå/svart tapet med ett stort silverträd på, hur snygg som helst och med ett pris som matchar snygghetsfaktorn haha.

vi har inte kunnat boa hemma förrän arbetet i tv-rummet blivit klart, så med mina två löner i januari & februari + ett antal tusen från min mor & far så kommer vi kunna fixa en hel del nu. jag har ju en massa fina saker i min lägenhet på frödingshöjd också, tavlor och sånt. så det kan vi också använda.

badrummet har vi fixat lite med redan, ny matta + duschdraperi. nu ska det upp en kakeldekoration som jag hoppas blir bra, sen är det klart där.

bilder kommer.. * ler *
Postat av: Fi

Vi bodde också på U-gatan ;D Längsta gatan på hela norrstrand :D känns som alla bor där. Bor väl 10 stycken vänner på den gatan ungefär ;D kul! Trivs du i Karlstad? Ser att du är från Åmål från start :)

2010-01-02 | 23:27:54
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: emilie

Ja nu får det absolut räcka med kyla. Jobbigt med alla stora jackor. Kul med nya tapeter och vilka snälla föräldrar =)

kramar

2010-01-03 | 00:49:41
URL: http://missemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: