2010-01-11
16:23:02

pics

denna affischen sitter inne på toaletten på min praktikplats. det är härligt att se att

damerna på förskolan har en riktig man som dreggelobjekt, hehe!



denna sitter också på dörren. skrattar varje gång jag läser den, så klockren!

ja så pratar man ju i åmål.



i januari kommer jag ägna mig åt att flyttstäda ur min korridorslägenhet på

frödingshöjd. heja mig!

Postat av: NAVAS

Ja visst e det en cool idé? :) jo, tanken e väl att den ska publiceras, men vägen dit e ännu lång. Men först och främst så e boken till för oss i familjen. Om den kommer ut så får du köpa den, om den har översatts till svenska dvs ;) haha.



Låten heter Calabria 2007 med Enur feat Natasja!

2010-01-11 | 17:49:33
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: