2010-01-03
15:19:47

pics

Julafton i Uddevalla: Vår alldeles egna jultomte modell slimmad, aka min farbror!




Mormor får paket!


Min lilla hög med kuvert innehållandes pengar & presentkort, välbehövliga!


Det är rätt mycket snö i Åmål.


Någon som vill köpa en lampa för 25 000?!

Postat av: Anonym

heej!

I våras fick jag ett papper från csn där det stod att ja arbetat för mycket år 2007 (hade ganska bra koll på hur mkt jag tjänat per halvår) MEN hade tjänat 3500kr för mycket då i november 07...så jag fick csn pengar i december 07 (som jag inte skulle fått)och jag antar att det är de 10tusen kronorna jag fick betala tillbaka. Kan tillägga att jag arbetade på min fasta tjänst ganska mycket.. därför jag kom upp över 100tusen i årslön.

Har ingen koll på vad fribeloppet kan tänkas ligga på detta år...ska försöka hålla mig till studierna och inte jobba så mycket iaf ;)

2010-01-03 | 17:10:08
URL: http://monkans.se
Postat av: Angelina

Hehe ja de ska jag vara ;) Fin blogg föressten :D

2010-01-03 | 18:05:45
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: