2010-01-04
15:17:00

urflyttning

ringde precis till riksbyggen och kollade vad jag hade fått för tid för besiktningen av min lägenhet på frödings, 26 januari 08.15 blir det jag som är nervös för vad gubben kommer säga. inte för att jag gjort mer oreda i lägenheten än det var när jag flyttade in men ändå. han kanske är på dåligt humör? haha.

i december betalade jag även allra sista hyran också, känns surt som fan att jag betalat över 3500 kr i hyra ända sedan augusti trots att jag knappt vart i den lägenheten. men vad göra.. uppsägningstid heter det ju så fint.

nu är det i alla fall klart så nu ska jag bara flytta ut, bara. har fått sålt min vita soffa iaf, och det lutar åt att rumsavdelaren + sängen också är sålda. det är det som jag behöver sälja allt annat är smågrejer eller skräp. har börjat slänga lite saker och lär la få fortsätta med det nästa vecka. vill bli klar så fort som möjligt så det är bara att ägna två eller tre hela dagar till det så det blir klart sen.


Postat av: Sandra

Tack snälla! :)

2010-01-04 | 16:58:41
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: Angelina

var bor du?:) eller vart ska du flytta till?:)

2010-01-04 | 20:51:12
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: