2010-01-17
14:02:43

weekend

har haft en himlans bra helg måste jag säga! för er positiva kanske inte helgen är slut än nu hehe när klockan är cirkus 14.00 på söndagen. men för mig är nog inte söndagen en helgdag, mer en mellanlandning inför kommande veckan.

i fredags var jag först på staden en sväng och kikade lite. köpte blomma till svärföräldrarna bland annat. fanns såklart hur mycket fint på stan som helst, men höll i mina slantar för en gångs skull. duktig jag!

fredagskvällen spenderades på bio med rebecka. vi såg snabba cash, en asbra film som det kommer ett inlägg om snart hehe. dock var jag djävulskt kissnödig sista halvtimmen så det förstörde intrycket lite smått haha. hade lite smått panik.

efter filmen hade jag bara tänkt att gå hem och ta det lugnt, men beckas björn befann sig hemma hos L's brorsa och han bor på samma gata som oss, så jag följde med becka dit istället. det slutade med en massa snack, rödvin och en film innan kvällen var slut hehe. jag & becka fick dock inte va med och välja film så vi straffade grabbarna för detta genom att sitta och tjöta hela filmen istället, mohaha! björn var inte tyst han heller hehe.

en sketabra kväll var det i alla fall och jag skuttade nöjd hemåt vid tolv-snåret.

lite seg var man på lördagen så kom inte upp i önskad tid, men vad gjorde det? ingenting. vi grejade lite här hemma innan jag & L tog bilen upp till svärföräldrarna i molkom. åt mat och efterätt och drack kaffe, sen rullade vi hem lika lätt som bilen efter all mat haha.

igår kväll kom marielle över och vi hyrde film & käkade massa onyttigheter. filmen var inte så bra direkt så nämner inte ens namnet på den hehe. blev inbjuden till hennes födelsedagsfest på lördag också, det tackar man ju inte nej till direkt! har ju redan firat henne en gång men ju fler gånger desto roligare, haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: