2010-03-30
17:13:06

att blicka tillbaka

i fredags innan jag skulle hem till karlstad tog jag en liten omväg i promenaden till tågstationen i åmål.

gick förbi min gamla gymnasieskola, karlbergsgymnasiet (eller kunskapscentrum karlberg som är det

mer snobbiga namnet) och man blev ju såklart nostalgisk. blev så himla sugen att gå in och promenera runt

lite hehe. kommer knappt ihåg hur det såg ut där inne.. oj vilka minnen man har därifrån. alla stunder i

biblioteket under håltimmarna för att plugga, alla stunder i den alltför instängda & varma datasalen, alla

stunder sittandes på golvet i korridoren innan lektionerna började, alla stunder med massa skitsnack vid

skåpen.. ja ni vet ju själva.

 

lite sjukt är ju att lillebror pontus tar studenten härifrån om bara ett par månader, så det lär väl bli mitt nästa

besök. har beställt hans studenskylt nu i alla fall, spännande!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: