2010-03-09
14:52:02

bad update

har inte uppdaterat så värst mycket de senaste dagarna, jag vet. men jobbade ju som sagt fre - lör i helgen och när jag kommer hem på kvällarna är jag så sliten så det helt enkelt inte finns ork för något pillande med datorn.

nu befinner jag mig i alla fall i åmål igen, min VFU-period på 5 veckor började igår. så igår morse tog jag bussen till åmål och hade VFU ett par timmar, sen var jag och lämnade in mina uppsägningspapper på ICA och tog sen tåget hem till karlstad igen. hade ingen lust med en måndagseftermiddag i åmål direkt..

imorse åkte jag till åmål igen och nu sitter jag här hemma hos mamma & pappa. stannar i åmål till imorgon eftermiddag, sen blir det tåg/buss till karlstad igen. och bussen till åmål igen på torsdag. eller så stannar jag i åmål till torsdag.. vettefan. får se vad jag orkar!

lika mycket snö i åmål som i karlstad ja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: