2010-03-10
19:13:15

biotime med L

nu är jag i karlstad igen. kom hem för en timme sen ungefär.. sitter och häver i mig kaffe nu och försöker komma till liv. mamma har inget kaffe hemma så jag har typ halvdött på morgonen i åmål.. fi fan. är på min andra kopp nu och lär säkerligen dricka minst två till.

har kommit på hur mycket jag egentligen tycker illa om att åka buss & tåg. varför? jo, för jag blir så JÄKLA sömnig! sitter och nickar och dosar inom en minut från man börjat rulla. och ni som känner mig vet hur mycket jag hatar att sova mitt på dagen, hela min dygnsrytm blir helt cp och jag blir antingen bara mer trött eller grinig som få. händer typ aldrig att jag blir pigg.. nej fy fan.

nu har jag i alla fall återhämtat min energi efter helgens tredubbla jobbande. gött! sov i åmål under natten, inatt blir det dock karlstad och förmodligen imorgon också.

ikväll blir det i alla fall bio för min & L' del. DENNA ska vi se! egentligen borde man väl följa strömmen och gå på alice i underlandet, men jag har sjukt svårt för tim burton-filmer och är inget fan alls av johnny depp (tycker mest han är irriterande och inte är han snygg heller haha!) så det hoppar vi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: