2010-03-31
18:45:06

det går bra nu


nu har jag jobbat på IKEA ett flertal helger och jag måste säga att jag trivs riktigt bra! såklart jag jämför allting med hur det var på ICA i åmål, även fast man inte riktigt ska göra det eftersom det är helt olika företag och så. men i alla fall.. det känns bra i alla fall. arbetskompisarna är görgoa hela högen! trodde inte jag skulle hitta ett så bra gäng som på ICA men folket på IKEA är inte långt ifrån. dom är hjälpsamma, trevliga och tycker inte jag är jobbig som frågea en massa saker hehe. bättre kan det inte bli! så jag känner mig förjäkla nöjd med att jobba där i sommar.

L går det också bra för. detta är ju första sommaren som han ska sommarjobba, och det jobbet han är tjänstledig från har stängt under sommaren så det har bara vart för honom att leta ett helt nytt jobb under sommaren. han var på intervju hos manpower i måndags och det gick tydligen alldeles förträffligt så han ska provjobba efter påsk. har han tur gillar företaget honom och ger honom sommarjobb. så det är bara att hålla tummarna! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: