2010-03-29
18:36:08

disciplin?

när jag gick i högstadiet och delar av gymnasiet var jag som gestapo när det gällde skolarbete. pluggade ALLTID direkt när jag kom hem från skolan, gjorde alla läxor och sånt och det resulterade såklart i sjuka betyg.

nu är det dock en annan sak. 3 veckor av min VFU har gått och inte förrän IDAG tog jag tag i min VFU-uppgift. jag har alltså rent ut sagt (av lathet antagligen..) skitit i att plugga. och detta har lett till att jag nu är stressad över uppgiften eftersom de dagar som är kvar av VFU-perioden inte känns som det räcker till. jag har alltså ställt till det för mig själv.
att det ska va så jäääävla svårt.
Postat av: M

De fixar sig, är ju mer än en vecka kvar ju :)

2010-03-29 | 20:03:35
URL: http://tgrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: