2010-03-05
20:01:18

fredag i karlstad

tidigare: jobb mellan 09 - 18, megapass igen! skurit mig i tummen också och eftersom min smärttröskel är i princip obefintlig så tycker jag sjukt synd om mig själv nu, buhuu! en sväng in på coop och köpte ny kajal + lite naturgodis.
nu: väntar på L som står i duschen, sen ska vi myyyysa!
senare: tänker böna och be om en fotmassage av L, har så ont i fötterna. TV-kväll blir det nog!
Postat av: PAULINE

ja, men det funkar. tänker inte flytta om vi inte hittar något annat som känns klockrent och lika värt som denna.



får se hur det blir med lgh i haga. den är lite för liten tycker jag även om den är tip top i övrigt. bara 61 kvm. känns halvdrygt om det går upp emot miljonen och är hälften som stor som vi har idag... men vi får se :)

2010-03-05 | 22:56:14
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: