2010-03-28
19:53:39

fy fan vad trött jag är

att vara på resande fot hela veckorna + jobba under helgerna är fan inte lätt alltså. igår var jag trött.. idag är tröttheten på utomjordisk nivå och jag har absolut ingen energi kvar. ont i fötterna, ont i nacken.. men det beror nog på att jag & evelina jobbade så JÄVLA bra idag! synd bara att jag inte riktigt är så effektiv som de andra än med städningen, går över tiden lite, men det vänder väl snart efter ett par pass till.

nästa helg jobbar jag inte som det ser ut nu. vilket jag tycker är skönt för måste verkligen plugga då + att jag behöver vila lite hehe. men vi får la se.

nu ska jag se en dokumentär på svt2 (haha udda kanal jag vet.. men dokumentären heter "sluten avdelning" och är så intressant!) och efter det blir det nog en film kanske. fot- och nackmassage från L väntar också. göttit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: