2010-03-21
08:15:05

i bröllopstider

i måndags kollade, precis som säkert minst hälften av alla andra tjejer i sverige, på ebba von sydow's nya program det kungliga bröllopet igår. i måndags visades andra avsnittet då det började förra veckan. i måndags handlade det mycket om brudklänningar och sånt där. de flesta tjejer har nog i sina huvuden planerat sin bröllopsdag ända sedan de var små hehe.. och jag är väl inget undantag.

när jag var lite yngre ville jag ha en sån där prinsessklänning med mycket tyll och massa pråligheter. och jag höll mig till det ända till studenten, kolla bara på min balklänning haha.

nu har jag nog mer lämnat det där och vill ha något enklare, eller mognare eller vad man ska kalla det.

för mig är det väldigt mycket antingen eller, antingen ett litet bröllop med fåtal gäster eller ett megakyrkobröllop med minst 100 gäster. jag väljar alltså billigt eller dyrt haha, inget mittemellan. personligen har jag svårt att se mig själv som brud i ett stort bröllop med en enkel klänning, och tvärtom, i prålig klänning på ett litet bröllop.

just nu är väl drömmen ett litet bröllop på någon strand på västkusten eller en strand utomlands med bara den jag gifter mig med, en präst och bara det allra närmsta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: