2010-03-13
10:59:27

ica välsviken

i förrgår var jag & L på nyöppnade ICA kvantum i välsviken. till att börja med fick vi stå i kö för att komma in i affären haha vilket jag tycker var lite overkill. men har man åkt ända ut dit så kan man väl lika gärna stå i en kö en kortis..

i alla fall så är det en RUSKIGT snygg butik det dära alltså! så himla exklusivt kändes det av någon anledning. mycket spotlights och sådär vilket gör det till en lite speciell känsla att vara där inne.. är nog lite arbetsskadad från min tid i en ICA-butik så jag gick mest runt och inspekterade hehe.

personligen var jag väldigt inponerad av charkdiskarna, som inte var diskar utan glasskåp, skitsnyggt! deras finkemsavdelning (där man har schampoo och duschtvål och sånt) var sjukt stor och som en liten godisaffär för töser som mig hehe. frågan är dock hur länge de kan ha det stora sortimentet i finkem som de har just nu. det är nog inte direkt lönsamt för dom att köpa in brun-utan-sol-flaskor som säljs för över 130 kr styck. vem köper sånt? ingen som handlar på välsviken i alla fall hehe.



och om ni undrar, vilket många gjort hehe, så JA - jag har sökt jobb på denna affär. jag gick vidare en gallring vilket jag ändå är rätt nöjd med hehe eftersom det var ungefär 67 sökande/anställning. nu fick jag ju inte jobb där utan det blev IKEA istället, men det var nog lika bra för kan inte tänka mig att välsviken hade vart lika bra som IKEA, hihi!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: