2010-03-12
22:08:24

imorgon gäller det!

imorgon är det final i melodifestivalen 2010 och jag ska självklart kolla vet ni! har diskuterat finalen med barnen på förskolan en massa haha och hört alla möjliga åsikter. här kommer dock vad jag själv tror blir topp-3 imorgon!

1. Anna Bergendahl - This is my life
2. Eric Saade - Manboy
3. Timoteij - Kom

ettan och tvåan är jag dock väldigt osäker på för det kan bli tvärtom också. fick jag själv välja så skulle timoteij vinna men det gör dom nog inte tyvärr.

den låt som jag tror kommer högre än vad man väntar sig är jessica andersson - i did it for love, särskilt med tanke på att dom har bytt kläder från den svarta klänningen till vad jag har för mig är en rosa klänning designad av lars wallin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: