2010-03-11
19:55:36

instand lift bra


perez hilton skriver på sin modefilial cocoperez om en ny grej som ska börja säljas på tesco i england (tesco är typ som hemköp/coop nära/ica nära). det är en sorts stöd-BH som man har på sig samtidigt som sin vanliga BH. den lyfter brösten rejält och ska även ge stöd för att ge bättre hållning.

jag har faktiskt provat en sån här grej, fråga mig inte när och varför haha. och jag kan säga att den är alldeles för "bra" för mig om man säger så. brösten hamnade fan under hakan haha! men så har jag ju inte direkt så små bröst heller..

den är säkert KANON för de töser som har mindre bröst, så för er är det värt ett försök! den lyfter verkligen alltså, lite galet att den funkar haha.

den finns att köpa i sverige, på tradera.se, klicka HÄR!

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: