2010-03-06
19:22:20

lördag i karlstad

tidigare: jobb mellan 09 - 17! fick skjuts hem av söta sara, eller ja till torget i alla fall men ändå hehe. gick en sväng inne på ICA och köpte lite småmys. precis duschat, så jävla gött!
nu: kollar runt på fejjan lite, ser att vissa personer haft stjärtlappsrace, och undrar om folk verkligen inte har något bättre att göra med sin tid? djees.
senare: melodifestivalen såklart!


en annan intressant detalj är att grannen ovanför spelar musik nu igen. och när han gör det så brukar han sluta vid halv tolv typ men sen sätta igång igen vid halv fyra-snåret. vi får alltså se om det blir någon sömn för min del inatt. fy fan.
Postat av: PAULINE

jaa, den är så gott som helt nyrenoverad bortsett från badrummet. men vi får se... går ju inte att hålla på att flytta hela tiden så ska jag köpa något så vill jag känna att jag kommer bo där ett tag!



ha en mysig kväll :)

2010-03-06 | 19:56:10
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: