2010-03-14
18:07:46

miss sicko

med tanke på mina tidigare uppdateringar denna helg har det alltså inte blivit mycket görande denna helgen. kände mig knepig i fredags kväll men trodde att det bara var trötthet efter veckans resande, men mådde piss på lördag morgon så fick ringa och sjukanmäla mig. vilket inte var det lättaste men lyckades till slut hehe. så jag missade lite slantar men jobbar denna lördag istället så det gör inte så mycket!

sedan i lördags morse har det bara blivit värre. nu har jag dock orkat mig på en dusch och knaprat halstabletter ett tag så mår något bättre. mellan feberyran har det även blivit en himla massa sex and the city.

känner mig så himla lyckligt lottad också för L har vart så himla gullig mot mig denna helgen, det är han ju ändå jämt hehe men litelite extra denna helgen.
Postat av: Elina

tack så mycket. Gud detta var den mest söta blogg på länge. Super fin ;) puss elina

2010-03-15 | 07:40:54
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: