2010-03-11
18:05:11

skämmes, la redoute

på tal om underkläder och dylikt så är det ju snart dags att göra det årliga inköpet av ny bikini. jag köper ny varje år, det är väl egentligen onödigt men ändå så roligt hehe! i år vill jag ha en vit bikini av någon anledning, tycker det är hur snyggt som helst! förra året hade jag en småblommig från HM och året innan det en zebra-randig i brunt & vit, även den från HM.

lite svårt att hitta en snygg vit bikini dock. hittade en jättefin på la redoute som kostade nästan 400 kr vilket är lite dyrt, men den va så fin så jag ville gärna ha den! det OTROLIGT dumma med la redoute är dock att dom bara säljer sina bikinis i hela storlekar, eller vad man ska kalla det. man köper alltså i storlek 34, 36, 38 och så vidare. fine, det är ju okej (helst tycker jag det ska va i kupstorlek på överdelen men..) men det dumma är att man köper storleken på hela setet. sjukt dumt tycker jag eftersom jag måste ha minst storlek 40 på överdelen och 36-38 på underdelen.

så därför vill jag ge en liten känga åt la redoute för detta otroligt dumma påhitt. så det så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: