2010-03-23
09:57:57

skatten kommer

gått och vart orolig i flera dagar nu för har vetat att deklarationen kan komma denna eller nästa vecka. idag kunde man gå in på skatteverkets hemsida och se sin deklaration (om man har e-legitimation alltså) även om man inte fått den på papper med posten än, så himla fiffigt! har vart lite bös med min skatt sedan jag flyttat till karlstad för karlstad och åmål har inte samma skattetabell, så jag var bombsäker på att jag skulle får kvarskatt. men icke, jag får typ 8000 kr tillbaka, så jävla nice!

en annan rolig slant som kommer i april är min slutlön från ICA, slutlön och slutlön det är kvarvarande semesterdagar, blir la ca 6000 kr ut från dom också.

lite lättad är man ju.
Postat av: Angelinaa

gött med pengar! :D



Ja fick med tillbaka! tack för tipset :D:D

2010-03-23 | 10:21:03
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: