2010-03-18
17:50:33

sov du lilla videung

nyss hemkommen från ännu en dag på praktiken i åmål. börjar blir lite less på att resa omkring nu, men det ju självvalt och way bättre än alternativet, så det är la bara att fortsätta. imorgon är sista dagen för denna veckan i alla fall, skönt det.

annars så kan jag sammanfatta min vardag med ett ord: FÖRKYLD! så innihelvete också. trodde jag skulle dö av skam när jag satt på bussen och var tvungen att sitta och snörvla och nysa om vartannat. fi fan.

morgondagen bjuder på praktik dårå. sen direkt till universitetet för att plugga litegranna! sen blir det staden på eftermiddagen för jag ska gå på jakt efter ett killer-nässpray som tydligen ska vara lösningen på mina problem just nu. haha.

på lördag blir det jobb mellan 12 - 17.30.
söndag jobb mellan 09 - 16.
Postat av: Katja

PRECIS :)

2010-03-18 | 19:47:08
URL: http://katjaandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Menthol-sprayen tar död på det mesta ;)

2010-03-19 | 09:14:25
URL: http://linabckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: