2010-03-28
07:46:35

sunday morning

jag & mitt sällskap igår var väl de enda i hela karlstad som inte partajade igår, haha! jag har inte vart ute på minst 1 månad sedan. förra året vid denna tiden var det en grej som aldrig hände. haha, tycker det är lite kul vad man ändrar sig!

vi hade i alla fall trevligt här hemma i soffan. blev såklart en massa IKEA-snack med becka, medans L & björn snackade fiske. så brukar det alltid vara, stört.. men annat blev det också såklart! slötittade lite på körslaget och freaky friday, diskuterade 90-talet, gamla tv-reklamer och gjorde upp planer för våren. bodaborg, kryssning.. ja lite sånt vart det! midsommar diskuterades också haha.. man ska va ute i god tid liksom!

nu sitter jag med kaffekoppen bredvid mig medans L fortfarande ligger och sover, vill också sova idag. menmen, ska snart ta min söta ända och hoppa på bussen ut till jobbet. kör samma pass som igår 09 - 17.30 och hoppas på att jag & evelina kommer kicka lika mycket ass som igår. troligen inte då vi har en sjuk jävla massa att göra på förmiddagen.. nåja, det är bara att köra på!

ikväll blir det lugna puckar. tar som vanligt typ 45 minuter att ta sig hem så det lär väl va skitsent när jag väl är hemma. söndagsfilm och jordgubbste i soffan, gött de!
Postat av: Angelina

tack :D ja det var perfekta lockar ;) hehe

2010-03-28 | 10:41:44
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: