2010-03-20
19:05:57

vatten vatten överallt

jaha detta var då en händelserik lördag haha. började med att man vaknade vid nio och märkte att vattnet inte funkade. trodde det var fel på ledningarna i huset men visade sig senare att hela karlstad var drabbat.

så jag & L tog oss en promenix bort till blomsterlandet och köpte en ny fin kruka + massa blomjord. här ska vårstädas både på fönsterbrädorna och ute på uteplatsen, weeii!

blev uppgringd av jobbet på morgonen och meddelades om att det var stand by som gällde istället för att börja jobba vid 12, som var tänkt från början.

men två timmar senare ringde dom igen och då blidde det alltså bussen ut till bergvik och jobbet! full kaos efter att rutiner blivit pannkaka.. så nu är jag tröttare än tröttast. ont i fötterna och i huvudet. märkte också när jag ansträngde (småspringa, lyfta tungt) mig (som man måste göra under mina arbetsuppgifter) att jag inte alls var friskt. orkade ingenting typ utan körde på vilja & adrenalin istället. har så jäääävla ont i halsen nu också, känns som något har fastnat för det är så svullet. så det blir alvedon & halstabletter i en salig blandning igen så jag överlever morgondagens jobb.

nu blir det MYCKET lugnt i soffan här hemma.

ha det gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: